Cardlytics
[WKN: A2JDMC | ISIN: US14161W1053]
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Echtzeit Euro - - - - 11,460€ 2,32%
Börse Frankfurt - - - - 11,460€ 2,60%
gettex - - - - 11,458€ 2,03%
Nasdaq - - - - 12,220$ 2,35%
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Lang & Schwarz - - - - 11,410€ 1,58%
Tradegate - - - - 11,460€ 2,18%

Fundamentaldaten der Cardlytics Aktie

Aktuelle Geschäftsentwicklung

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Income Statement: 10-Year-Summary

Datum Umsatz EBIT Gewinn EPS Dividende KGV KUV
2023 [USD] 309,20 Mio. -134,70 Mio. -134,70 Mio. -3,69 - - 1,56
2022 [USD] 298,54 Mio. -466,71 Mio. -465,26 Mio. -13,92 - - 1,36
2021 [USD] 267,12 Mio. -136,43 Mio. -128,57 Mio. -3,99 - - 1,52
2020 [USD] 186,89 Mio. -55,42 Mio. -55,42 Mio. -2,04 - - 1,81
2019 [USD] 210,43 Mio. -17,14 Mio. -17,14 Mio. -0,72 - - 1,53
2018 [USD] 150,68 Mio. -53,04 Mio. -53,04 Mio. -2,79 - - 1,81
2017 [USD] 130,37 Mio. -19,64 Mio. -19,64 Mio. -1,97 - - 1,28
2016 [USD] 112,82 Mio. -75,70 Mio. -75,70 Mio. -3,77 - - 2,19
2015 [USD] 77,63 Mio. -40,64 Mio. -40,63 Mio. -2,05 - - 3,18
Die Multiples wie die KGVs werden mit der Bilanzwährung und dem Kurs des ausgewählten Börsenplatzes berechnet. Wählen Sie den Börsenplatz mit der Bilanzwährung aus, damit die Multiples korrekt sind. Die fundamentalen Daten werden von Facunda geliefert; Multiples werden mit dem aktuellen Kurs berechnet.

Weitere Informationen

Profil der Cardlytics Aktie

Cardlytics, Inc. engages in the business of operating an advertising platform which includes online, mobile applications, email, and various real-time notifications. It operates under the Cardlytics and Bridg Platforms. The Cardlytics Platform segment focuses on the United States and the United Kingdom, which represents proprietary advertising channels. The Bridg Platform segment is involved in utilizing POS data from merchant data partners, including product-level purchase data to enable marketers to perform analytics and targeted loyalty marketing in a privacy protected manner. The company was founded by Scott David Grimes, Lynne Marie Laube, and Hans Theisen on June 26, 2008 and is headquartered in Atlanta, GA.