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Fundamentaldaten der TRIBOO S.P.A. Aktie
Aktuelle Geschäftsentwicklung
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Income Statement: 10-Year-Summary
Datum | Umsatz | EBIT | Gewinn | EPS | Dividende | KGV | KUV |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2023 [EUR] | 75,55 Mio. | -3,90 Mio. | -3,41 Mio. | -0,11 | - | - | 0,28 |
2022 [EUR] | 91,20 Mio. | 1,68 Mio. | 0,64 Mio. | 0,02 | - | 32,35 | 0,23 |
2021 [EUR] | 94,66 Mio. | 1,38 Mio. | 1,82 Mio. | 0,06 | - | 11,63 | 0,22 |
2020 [EUR] | 81,44 Mio. | 1,18 Mio. | 0,59 Mio. | 0,02 | - | 35,43 | 0,26 |
2019 [EUR] | 75,62 Mio. | -0,19 Mio. | 0,06 Mio. | 0,00 | - | 372,00 | 0,28 |
2018 [EUR] | 66,30 Mio. | 2,85 Mio. | 1,76 Mio. | 0,06 | 9,35% | 12,20 | 0,32 |
2017 [EUR] | 65,30 Mio. | 2,19 Mio. | 1,15 Mio. | 0,04 | 4,68% | 18,60 | 0,32 |
2016 [EUR] | 53,47 Mio. | 5,38 Mio. | 3,70 Mio. | 0,13 | 10,08% | 5,72 | 0,40 |
2015 [EUR] | 33,18 Mio. | 4,34 Mio. | 2,92 Mio. | 0,19 | 17,14% | 4,02 | 0,35 |
2014 [EUR] | 28,25 Mio. | 3,34 Mio. | 1,99 Mio. | 0,13 | 16,80% | 5,95 | 0,42 |
Die Multiples wie die KGVs werden mit der Bilanzwährung und dem Kurs des ausgewählten Börsenplatzes berechnet. Wählen Sie den Börsenplatz mit der Bilanzwährung aus, damit die Multiples korrekt sind. Die fundamentalen Daten werden von Facunda geliefert; Multiples werden mit dem aktuellen Kurs berechnet. |
Profil der TRIBOO S.P.A. Aktie
Triboo SpA engages in providing solutions for digital communication and marketing. It operates through the following segments: T-Commerce, T-Agency, T-Mediahouse, and T-Lab. The T-Commerce segment operates as a provider in the operational and strategic management of third-party electronic commerce, offering development services and technological consultancy for online stores, management of logistics, billing and customer care. The T-Agency segment is focused on Agency and Marketing services, aimed at planning strategically communication relating to brands and products. The T-Mediahouse segment specializes in the development and sale of communication campaigns advertising towards its customers consisting of Media Centers and Advertisers and in online publishing activities. The T-Lab segment intends to launch special projects and new initiatives of the Group. The company was founded by Giulio Corno in 2009 and is headquartered in Milan, Italy.